Не става въпрос за скъпо или не, добри или лоши майстори но в едно съм сигурен че трябва да ти направят оферта за цената и вида на ремонта с стойност която ти да приемеш или да откажеш / никой не е длъжен да пита колко ще струва/. За тази цел има така наречените клиентски карти или нещо такова не съм сигурен за името.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Скъпо ли е във VantoTrade?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от pinkoНАЙ-ДОБРИЯ СЕРВИЗ ЗА ИТАЛИАНСКИ КОЛИ В СОФИЯ, ЧЕ ДАЖЕ И В БЪЛГАРИЯ - ТОВА Е ВАНТОТРЕЙД.
Като бях за първи път при тях за отсраняване на течове, дори ми бяха измили двигателя и всички чарколяци под капака. Направо не можах да си я позная, като я видях. Много ми стана кеф, а бях свикнал, като я погледне майстор, едва ли не да се изсере вътре!
Comment
-
Пинко,приятелю а за импровизираната смяна на носачи кво ще кажеш? значи в сервиза или нямат идея за кво става въпрос,или напулно съзнателно те одрусват.Мислиш също че е нормално труда за монтаж и демонтаж на някъв чарк да е повече от 3 пъти по-висока от цената на самата част.Носят се митове че били скъпи тия поддръжки и смени...Bullshit ,бил съм сбъркал марката ...чакай бе,тва не е Ламборгини.156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
Brera 2.4jtd 200 + к.с.
Comment
-
Включвам се и аз с малко въпроси.Първо : какво значи "фирмен сервиз" и как този фирмен сервиз може да си позволи да прави такива изцепки?
Моите уважение , аз не съм ходил там, но тук мнозинството от колеги се оплакват - хем скъпо, хем фирмено, хем .....
Ако е фирмен - работят само с оригинални части и дават гаранция.Ако дават гаранция , ако ти тропа нещо за което си дал 500 + лв. ти връщат парите или бачкат докато не спре да скърца.И трето най-важното според мен: напр. В сервиза на Мерцедес в София има майстор само за СЛК, друг за дизелови агрегати след 2004 год. и т.н. Незная дали ми следите мисълта, но това което се опитвам да кажа е , че в оторизиран/упълномощен сервиз би следвало майсторите да са карали стаж/курс/сертификат в Мерцедес за компетентност.В случая в Германия в някакво подразделение на фирмата,която се занимава точно с обучение.Така че майстора който ми сменя накладките миналата седмица има 7 сертификата , които доказват че той може да го върши това нещо.
Та мисълта ми е....ако се каже фирмен сервиз - мисля че точното определние би било - оригинални части/гаранция/безупречност...Просто е абсурдно да ти вземат 500 лв. и не разрешат проблема , за който си платил да бъде разрешен.
Това си е мое мнение, не съм бил там, но сервизи съм видял доста....настояща - BMW 3er
ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005
Comment
-
Просто е абсурдно да ти вземат 500 лв. и не разрешат проблема
Става въпрос за това как отишъл с проблем в климатика,те го отремонтирали но след два дни пак не работел.
Клиента се върнал в сервиза,пак ремонт след два дни отново не работел. Следващото му идване в сервиза било да си иска парите но те му отказали. Човека си тръгнал и се върнал отново с лице от защита на потребителя,парите му били възтановени !
Маисторите бяха полудяли защото сумата трябвало те да възтановят на фирмата !Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
-
Първоначално публикувано от vovataПросто е абсурдно да ти вземат 500 лв. и не разрешат проблема
Става въпрос за това как отишъл с проблем в климатика,те го отремонтирали но след два дни пак не работел.
Клиента се върнал в сервиза,пак ремонт след два дни отново не работел. Следващото му идване в сервиза било да си иска парите но те му отказали. Човека си тръгнал и се върнал отново с лице от защита на потребителя,парите му били възтановени !
Маисторите бяха полудяли защото сумата трябвало те да възтановят на фирмата !
За пича който е пуснал темата мога да му кажа, че има пълното право да се ядосва, но вместо да ги беше написал тези неща тук да ги беше казал на място. Ако няма резултат и след казването отива при човек от агенцията за защита на потребителя и си търси правата. Такива майстори има навсякъде и за съжаление вината си е от части наша. Ние като крайни потребители трябва да си тъърсим правата.
Аз не бих отишъл в този сервиз защото си имам майстор от типа гаражен който описват колегите разбирачи. Този майстор ми поддържа всички коли и няма нещо което да е пипнал и после пак да се е развалило или да не е оправил. Не е кой знае колко по-евтино от въпросния сервиз, но аз за себе си имам гаранция която струва повече от всеки фирмен сервиз.Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от AmorphisВключвам се и аз с малко въпроси.Първо : какво значи "фирмен сервиз" и как този фирмен сервиз може да си позволи да прави такива изцепки?
Моите уважение , аз не съм ходил там, но тук мнозинството от колеги се оплакват - хем скъпо, хем фирмено, хем .....
Ако е фирмен - работят само с оригинални части и дават гаранция.Ако дават гаранция , ако ти тропа нещо за което си дал 500 + лв. ти връщат парите или бачкат докато не спре да скърца.И трето най-важното според мен: напр. В сервиза на Мерцедес в София има майстор само за СЛК, друг за дизелови агрегати след 2004 год. и т.н. Незная дали ми следите мисълта, но това което се опитвам да кажа е , че в оторизиран/упълномощен сервиз би следвало майсторите да са карали стаж/курс/сертификат в Мерцедес за компетентност.В случая в Германия в някакво подразделение на фирмата,която се занимава точно с обучение.Така че майстора който ми сменя накладките миналата седмица има 7 сертификата , които доказват че той може да го върши това нещо.
Та мисълта ми е....ако се каже фирмен сервиз - мисля че точното определние би било - оригинални части/гаранция/безупречност...Просто е абсурдно да ти вземат 500 лв. и не разрешат проблема , за който си платил да бъде разрешен.
Това си е мое мнение, не съм бил там, но сервизи съм видял доста....
Така е, Ванто Трейд е оторизиран сервиз на италиански автомобили у нас, както е и вносител на оригинални /каквото и да значи това/ части и матеряли и дават гаранция. Имаш фактура, касова бележка и работния лист на майсторите към него с цени-документи, което е нещо повече от честната дума /за съжаление обезценена в наши дни-сигурно има и такива хора, ама повечето не държат на нея/.
За всеки сервиз има оплаквания и похвали, пак казвам- за тия от Мерцедес също, брат ми имаха служебен Мерцедес, един автоматик и го подръжаха там, та и неговият шофьор ги псуваше за разните му ремонти /това си е негово мнение/.Та да не говорим за цените в сервиза на Мерцедес
Като има проблем, който не е отстранен реагирай на място, пиши жалби до комисия и т.н.Това е истината. После със съответните документи предпиеми действия, иначе само си чешем езиците и не е ясно кое е вярно и кое не.А и цените както се оказв-мнението на колегата 50c - не са мнооого различни.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Аз съм 100% съгласен с Ники (bager) неможе ти да отиваш и един господин да ти казва забранено е влизането в халето...чакайте малко 1.Аз не желая лице непознато от мен да се качва да ми кара колата за която аз съм давал пари от собствения си джоб 2.Както Ники каза излиза колата и кво са пипали и защо само те си знаят.
3.Ако случайно отидеш да питаш започват да ти се карат.
Нека всички тези СЕРВИЗИ РАЗБЕРАТ ,ЧЕ КЛИЕНТА Е ТОЗИ КОЙТО ИМ ИЗКАРВА ХЛЯБА И ТЕ ТРЯБВА ДА РАБОТЯТ ЗА СВОЙТЕ КЛИЕНТИ А НЕ ПРОТИВ ТЯХ И ПОЛИТИКА ОТ СОРТА ОСТАВЕТЕ СИ КОЛАТА НИЕ ЩЕ Я КАРАМЕ ИЛИ НЕ СЕ ВЛИЗА В ХАЛЕТО НЕ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ТОЛЕРИРАНА ОТ КЛИЕНТИТЕ. По въпроса за СЕРВИЗИ аз а както видях и много други знайни и незнайни си оставяме колите в хора който СА СПЕЧЕЛИЛИ ДОВЕРИЕТО НА КЛИЕНТИТЕ Lisan & Drigata и ми е мирна главата знам на 100% ,че работата ще бъде професионално свършена и ще си получа колата с нужните разяснения по проблемите който тя е имала ТАКА СЕ РАБОТИ СПОРЕД МЕН ЗА КЛИЕНТА А НЕ ПРОТИВ НЕГО.EX 156 1.6 TS
Comment
-
Предлагам ключе за темата, защото лирическите отклонения станаха прекалено много. От сервиз до сервиз има огромна разлика. Нека всеки си решава при кого да ходи, ясно е, че обективна оценка е трудно да се даде за работата на един или друг сервиз, а по отношение на мащабите Вантотрейд е него повече от сервиз, според мен и не би било редно да се правят сравнения с разни гаражни и други ТНТМ организации (говоря общо и не визирам никого конкретно)_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
Comment